Infomacja dotycząca zakupu węgla
Burmistrz Toszka informuje, że wnioski o zakup paliwa stałego na okres do końca bieżącego roku przyjmowane będą wyłącznie do dnia 14 grudnia br. (środa). Nadal można składać stosowne wnioski na przyszły rok. Jednocześnie prosimy o cierpliwość i wyrozumiałość w stosunku do procesu dystrybucji węgla dla mieszkańców. Prace związane z weryfikacją wniosków o zakup węgla przebiegają na bieżąco, a termin samej dostawy bezpośrednio do mieszkańców nie jest uzależniony od samorządu. Ze względu na duże zainteresowanie preferencyjnym zakupem węgla, kopalnie mają odległe terminy awizacji, na co gminy nie mają wpływu.
W związku z licznymi zapytaniami w sprawie dostaw węgla, poniżej przedstawiamy procedurę postępowania:
- KROK 1 – Wnioskodawca składa do Urzędu Miejskiego w Toszku wniosek o zakup paliwa stałego
- KROK 2 - Gmina weryfikuje złożony wniosek o dostawę węgla
- KROK 3 – Wnioskodawca otrzymuje z Urzędu informację o pozytywnym rozpatrzeniu wniosku (SMS/telefon)
- KROK 4 - Wizyta Wnioskodawcy w Urzędzie Miejskim w Toszku w celu odbioru pisma o pozytywnym rozpatrzeniu wniosku oraz ustalenia, z jakiego składu węgiel będzie odbierany (pokój nr 16, II piętro, Referat Gospodarki Nieruchomościami, Rolnictwa i Ochrony Środowiska)
- KROK 5 - Wpłata za zakup węgla (przelew na rachunek bankowy o numerze: 33 1050 1298 1000 0023 6327 5534 lub w kasie Urzędu - preferowana zapłata kartą płatniczą)
w przypadku płatności w kasie Urzędu - należy najpierw odebrać fakturę w pokoju
nr 14 (II piętro, Referat Księgowości Budżetowej), z którą następnie należy się udać do kasy (parter) w celu jej opłacenia
w przypadku płatności przelewem - należy najpierw dokonać przelewu, a następnie odebrać z Urzędu fakturę (pokój nr 14, II piętro, Referat Księgowości Budżetowej) - fakturę można odebrać najwcześniej następnego dnia po dokonanej wpłacie
- KROK 6 – Wnioskodawca oczekuje na telefoniczną informację o terminie dostawy węgla do gospodarstwa domowego (kontakt ze strony wybranego przez Wnioskodawcę miejsca składu węgla)