Przejdź do treści strony
Wersja dostępna cyfrowo WCAG
-1 °C
Sergiusza, Teofila, Zyty
niedziela, 27 kwietnia 2025
Flaga Unii Europejskiej
  • ePUAP
  • BIP
Aplikacja mobilna Aplikacja mobilna
Samorząd
i mieszkańcy

Ogólnopolski konkurs "Policjant, który mi pomógł"

Biuro Prewencji Komendy Głównej Policji po raz kolejny organizuje ogólnopolski konkurs „Policjant, który mi pomógł”. Głównym celem konkursu jest w szczególności promocja postaw i umiejętności policjantów osobiście zaangażowanych w pomoc osobom pokrzywdzonym. Ponadto, jest to okazja, aby wyróżnić tych funkcjonariuszy Policji, którzy charakteryzują się wyjątkową postawą i umiejętnościami w obszarze indywidualnej pomocy osobom pokrzywdzonym. Przedmiotowy konkurs jest kolejnym działaniem polskiej Policji, która w ten sposób poddaje się społecznej ocenie podejmowanych działań, sama zaś nominacja policjanta jest szczególnym wyróżnieniem świadczącym o aprobacie na rzecz bezpieczeństwa osób.

Zgodnie z Regulaminem Konkursu, zgłoszenia policjanta do konkursu może dokonać osoba indywidualna, instytucja lub organizacja. Formularz zgłoszeniowy oraz Regulamin Konkursu dostępny jest na stronie www.policja.pl . Termin nadsyłania zgłoszeń upływa 31 maja 2025 r. Formularze zgłoszeniowe można nadsyłać na adres poczty elektronicznej e-mail: lub drogą pocztową na adres: Komenda Główna Policji, ul. Puławska 148/150, 02-624 Warszawa. 

Link do spotu promującego przedsięwzięcie: https://pliki.policja.gov.pl/sharing/UO7J8wQU8

PDFRegulamin ogólnopolskiego konkursu Policjant_ który mi pomógł.pdf (353,78KB) 
PDFInteraktywny formularz zgłoszenia kandydata.pdf (1,38MB) 
DOCFormularz zgłoszenia kandydata.doc (43,50KB) 
 

Opublikował(a): Joanna Bunda Data publikacji: 13-03-2025 14:04 Modyfikował(a): Joanna Bunda Data modyfikacji: 13-03-2025 14:13

Urząd Miejski w Toszku
ul. Bolesława Chrobrego 2
44-180 Toszek
tel.: +48322378000
e-mail:
Przewiń do góryPrzewiń do góry