Ogólnopolski konkurs "Policjant, który mi pomógł"
Biuro Prewencji Komendy Głównej Policji po raz kolejny organizuje ogólnopolski konkurs „Policjant, który mi pomógł”. Głównym celem konkursu jest w szczególności promocja postaw i umiejętności policjantów osobiście zaangażowanych w pomoc osobom pokrzywdzonym. Ponadto, jest to okazja, aby wyróżnić tych funkcjonariuszy Policji, którzy charakteryzują się wyjątkową postawą i umiejętnościami w obszarze indywidualnej pomocy osobom pokrzywdzonym. Przedmiotowy konkurs jest kolejnym działaniem polskiej Policji, która w ten sposób poddaje się społecznej ocenie podejmowanych działań, sama zaś nominacja policjanta jest szczególnym wyróżnieniem świadczącym o aprobacie na rzecz bezpieczeństwa osób.
Zgodnie z Regulaminem Konkursu, zgłoszenia policjanta do konkursu może dokonać osoba indywidualna, instytucja lub organizacja. Formularz zgłoszeniowy oraz Regulamin Konkursu dostępny jest na stronie www.policja.pl . Termin nadsyłania zgłoszeń upływa 31 maja 2025 r. Formularze zgłoszeniowe można nadsyłać na adres poczty elektronicznej e-mail: lub drogą pocztową na adres: Komenda Główna Policji, ul. Puławska 148/150, 02-624 Warszawa.
Link do spotu promującego przedsięwzięcie: https://pliki.policja.gov.pl/sharing/UO7J8wQU8
Regulamin ogólnopolskiego konkursu Policjant_ który mi pomógł.pdf (353,78KB)
Interaktywny formularz zgłoszenia kandydata.pdf (1,38MB)
Formularz zgłoszenia kandydata.doc (43,50KB)