Zmiany w funkcjonowaniu Urzędu Miejskiego w Toszku
W związku z obowiązującym na terenie całego kraju stanem epidemii, biorąc pod uwagę wysoką liczbę zachorowań na COVID-19, w trosce o bezpieczeństwo nas wszystkich, w dniu 9 listopada br. nastąpiła zmiana w sposobie funkcjonowania tut. Urzędu polegająca na ograniczeniu do absolutnego minimum kontaktów osobistych!
Podstawową formą komunikacji z Urzędem jest kontakt telefoniczny, elektroniczny poprzez ePUAP lub e-mail. Numery telefonów i adresy e-mail do poszczególnych komórek organizacyjnych dostępne są pod adresem: https://toszek.pl/143/zalatw-sprawe-w-urzedzie.html lub https://bip.toszek.pl/290/76/komorki-organizacyjne-urzedu.html oraz na tablicy ogłoszeń na drzwiach i przed wejściem do budynku Urzędu.
W sprawach losowych oraz wymagających podjęcia niezwłocznych działań administracyjnych, interesanci są przyjmowani, z zastrzeżeniem, że obsługiwani są tylko na parterze budynku w wyznaczonych do tego stanowiskach, wyłącznie po uprzednim telefonicznym lub elektronicznym umówieniu wizyty z pracownikiem na oznaczoną datę i godzinę. Poza wskazanymi stanowiskami obowiązuje całkowity zakaz poruszania się po terenie obiektu.
Zasadniczo Urząd jest zamknięty - do obiektu są wpuszczane osoby załatwiające sprawy wymagające bezwzględnie osobistego stawiennictwa i wcześniej umówione. Prosimy by przychodziła wyłącznie osoba załatwiająca sprawę bez osób towarzyszących.
Wszelkie dokumenty kierowane do Urzędu należy składać elektronicznie lub za pomocą operatora pocztowego, a pisma nie wymagające potwierdzenia poprzez umieszczenie w urnie ustawionej przy wejściu do budynku Urzędu przy ul. B. Chrobrego 2 (bez możliwości otrzymania potwierdzenia złożenia).
Kasa będzie czynna (do kasy także należy się jednak umówić telefonicznie lub mailowo!) – zaleca się także dokonywanie wpłat w formie bezgotówkowej (przelewem) na konta:
- opłaty za zagospodarowanie odpadami komunalnymi 65 1050 1298 1000 0023 9900 8594
- podatki 30 1050 1298 1000 0023 5623 8820
- opłaty za dzierżawy, najem, użytkowanie wieczyste, zajęcie pasa drogowego, sprzedaż napojów alkoholowych i inne 33 1050 1298 1000 0023 6327 5534
To szczególna sytuacja, która wymaga szczególnych rozwiązań.
Przepraszamy za nieudogodnienia. Jednocześnie prosimy o wyrozumiałość. Zaznaczamy, iż gminy ościenne stosują bardziej restrykcyjne obostrzenia w obsłudze klientów, tj. przykładowo kasy w innych urzędach są całkowicie zamknięte lub wykonywane są wyłącznie zadania z zakresu ewidencji ludności lub/i urzędu stanu cywilnego.
O dalszym rozwoju sytuacji, będziemy Państwa informować na bieżąco na stronie internetowej.