Ankieta badania satysfakcji klientów Urzędu Miejskiego w Toszku
Szanowni Państwo,
Mając na celu zapewnienie jak najwyższej jakości obsługi naszych Klientów od maja br. prowadzimy badanie satysfakcji. Opierając się na opinii osób korzystających z usług Urzędu Miejskiego w Toszku, a biorących udział w badaniu chcemy:
● zapoznać się z oceną jakości dotychczasowej obsługi Interesantów,
● poznać zmieniające się oczekiwania i potrzeby Klientów,
● pozyskać informacje, co zdaniem Respondentów należałoby zmienić w zakresie jakości świadczonych przez Urząd usług.
W związku z powyższym, po wizycie w naszym magistracie, prosimy Państwa o wypełnienie ankiety, której wyniki pozwolą nam lepiej dopasować organizację pracy Urzędu do Państwa oczekiwań.
Ankietę można wypełnić:
● na miejscu w Urzędzie i wrzucić do specjalnie przygotowanej w tym celu urny znajdującej się na parterze budynku
lub
● za pomocą interaktywnego formularza dostępnego elektronicznie – https://toszek.wdialogu.pl/konsultacje/ankieta/ankieta-badania-satysfakcji-klientow-urzedu-miejskiego-w-toszku,WF5P
Formularz interaktywny dostępny jest do dnia 12 października br.
Zachęcamy wszystkich do wzięcia udziału w badaniu.
Ankiety anonimowe nie będą brane pod uwagę. Bardzo dziękujemy za zaangażowanie i czas poświęcony na wypełnienie ankiety. Państwa oceny, uwagi i wnioski będą uwzględniane na bieżąco przy doskonaleniu usług publicznych świadczonych przez nasz Urząd