Nowe wnioski CEIDG
W związku ze zmianami w aplikacji CEIDG oraz przepięciem systemów z CEIDG na Biznes.gov.pl (scalenie dwóch aplikacji w jedną stronę internetową), o czym informowaliśmy już w ubiegłym tygodniu (link: https://toszek.pl/8745/uwaga-przedsiebiorcy-serwis-ceidg-przestanie-istniec.html), uprzejmie informujemy, że w dalszym ciągu występują chwilowe problemy z drukowaniem zaświadczeń i wniosków CEIDG. Za wszystkie niedogodności bardzo przepraszamy. Ministerstwo Cyfryzacji pracuje nad usprawnieniem funkcjonowania systemu i przywróceniem jego poprawnego działania.
Prosimy o tymczasowe niekorzystanie z funkcji drukowania i generowania PDFów. Powiadomimy Państwa, gdy system zacznie poprawnie działać.
Wszystkie uwagi można zgłaszać pod adresem: www.biznes.gov.pl/kontakt.
Wnioski można wypełniać także w wersji pisemnej, ale UWAGA: od 13 grudnia br. obowiązuje nowy wzór wniosku (do pobrania w załączeniu) oraz dostępny jest w siedzibie Urzędu Miejskiego w Toszku.
Zachęcamy do korzystania z rządowej strony internetowej, na której można znaleźć szczegółowe procedury dotyczące sposobu wypełniania i składania wniosków: https://www.biznes.gov.pl/pl/opisy-procedur/-/proc/736