Problemy z generowaniem wniosków CEIDG
Od 13 grudnia br. obowiązuje nowy wzór wniosku CEIDG (do pobrania w załączeniu). Aplikacja CEIDG zmieniła się w aplikację biznes.gov.pl, jednak nadal nie wszystkie funkcje działają prawidłowo – Ministerstwo Cyfryzacji pracuje nad usprawnieniem systemu. Szczegóły poniżej:
W związku ze zmianami w aplikacji CEIDG oraz przepięciem systemów z CEIDG na Biznes.gov.pl (scalenie dwóch aplikacji w jedną stronę internetową), o czym informowaliśmy w ubiegłym miesiącu (link: https://toszek.pl/8745/uwaga-przedsiebiorcy-serwis-ceidg-przestanie-istniec.html), uprzejmie informujemy, że w dalszym ciągu występują chwilowe problemy z drukowaniem zaświadczeń, wydruków i wniosków CEIDG. Przyjmowanie wniosków działa, jednak ich obsługa może potrwać dłużej, a zmiany we wniosku nie będą widoczne od razu. Za wszystkie niedogodności bardzo przepraszamy. Zaznaczamy jednak, iż wynika to z błędów technicznych systemu na szczeblu ministerialnym. Ministerstwo Rozwoju i Technologii pracuje nad usprawnieniem funkcjonowania systemu i przywróceniem jego poprawnego działania.
Wszystkie uwagi można zgłaszać pod adresem: www.biznes.gov.pl/kontakt
Zachęcamy zatem, by póki co wnioski składać w wersji pisemnej, ale UWAGA: od 13 grudnia br. obowiązuje nowy wzór wniosku (do pobrania w załączeniu) oraz dostępny jest w siedzibie Urzędu Miejskiego w Toszku.
Zachęcamy do korzystania z rządowej strony internetowej, na której można znaleźć szczegółowe procedury dotyczące sposobu wypełniania i składania wniosków: https://www.biznes.gov.pl/pl/opisy-procedur/-/proc/736