Przejdź do treści strony
Wersja dostępna cyfrowo WCAG
14 °C
Anatola, Jacka, Mirosławy
niedziela, 03 lipca 2022
Flaga Unii Europejskiej
  • ePUAP
  • BIP
Aplikacja mobilna Aplikacja mobilna
Samorząd
i mieszkańcy

PROBLEMY Z CEIDG - wewnętrzny błąd serwera

W dniu dzisiejszym, tj. 10 lutego br. występują problemy techniczne z logowaniem się do profilu zaufanego, a tym samym do biznes.gov.pl oraz do aplikacji CEIDG.  Tym samym niemożliwe staje się złożenie wniosku CEIDG w sposób elektroniczny. Zaznaczamy, iż jest to błąd techniczny na szczeblu ogólnopolskim.  Zachęcamy zatem, by póki co wnioski składać w wersji pisemnej – przypominamy, że od 13 grudnia br. obowiązuje nowy wzór wniosku (do pobrania w załączeniu) oraz dostępny jest w siedzibie Urzędu Miejskiego w Toszku.

Zachęcamy do korzystania z rządowej strony internetowej, na której można znaleźć szczegółowe procedury dotyczące sposobu wypełniania
i składania wniosków:  https://www.biznes.gov.pl/pl/opisy-procedur/-/proc/736

PDFCEIDG -1 Wniosek do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej

Opublikował(a): Łukasz Glomb Data publikacji: 10-02-2022 13:27 Modyfikował(a): Łukasz Glomb Data modyfikacji: 10-02-2022 13:54

Urząd Miejski w Toszku
ul. Bolesława Chrobrego 2
44-180 Toszek
tel.: 32 237-80-00
e-mail:
Przewiń do góryPrzewiń do góry