PROBLEMY Z CEIDG - wewnętrzny błąd serwera
W dniu dzisiejszym, tj. 10 lutego br. występują problemy techniczne z logowaniem się do profilu zaufanego, a tym samym do biznes.gov.pl oraz do aplikacji CEIDG. Tym samym niemożliwe staje się złożenie wniosku CEIDG w sposób elektroniczny. Zaznaczamy, iż jest to błąd techniczny na szczeblu ogólnopolskim. Zachęcamy zatem, by póki co wnioski składać w wersji pisemnej – przypominamy, że od 13 grudnia br. obowiązuje nowy wzór wniosku (do pobrania w załączeniu) oraz dostępny jest w siedzibie Urzędu Miejskiego w Toszku.
Zachęcamy do korzystania z rządowej strony internetowej, na której można znaleźć szczegółowe procedury dotyczące sposobu wypełniania
i składania wniosków: https://www.biznes.gov.pl/pl/opisy-procedur/-/proc/736
CEIDG -1 Wniosek do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (201,23KB)